5 sfaturi pentru a proiecta un logo

Nu există „dimensiuni unice” în proiectarea logo-urilor și aveți libertatea de a explora diverse dinamici atunci când creați un logo pentru compania dvs. de comerț electronic.

Logo-urile au devenit o parte esențială a brandingului prin faptul că creează consistență, declanșează memoria clientului și dezvoltă încrederea mărcilor cu consumatorii.

 

logo-design

Tacticile de proiectare a logo-ului de comerț electronic

Indiferent de libertatea pe care o aveți atunci când proiectați o siglă, doriți să creați o siglă eficientă care să se potrivească gusturilor de nișă ale clienților dvs. și să se conformeze practicilor standard din industrie. Iată cum puteți realiza acest lucru.

Mai puțin este mai mult
Când proiectați o siglă, s-ar putea să fiți tentați să includeți toate aspectele dvs. de afaceri, ceea ce nu face decât să distrugă designul. Așa cum este evident cu multe mărci de succes, design-urile de logo-uri bune sunt alcătuite dintr-o singură reprezentare grafică, de exemplu, siglele Apple Inc. sau Microsoft sau o prezentare bazată pe text.

Nu este nevoie să includeți zeci de caractere în sigla dvs., deoarece ceva simplu și direct poate face diferenta. Puteți utiliza inițialele companiei dvs. în loc să menționați numele complet

Optimizați pentru mobil
Majoritatea cumpărătorilor online își folosesc telefoanele mobile pentru a căuta, răsfoi și cumpăra produse. Asigurați-vă că sigla mărcii dvs. este optimizată pentru telefoanele mobile cu un aspect scalabil și prezentabil pe un ecran mobil.

Un logo receptiv creează experiențe de utilizare mai bune pe diferite platforme, ridicând astfel prospețimea mărcii. Nu uitați să luați în considerare dimensiunile ecranului altor dispozitive digitale, cum ar fi tabletele, atunci când vă optimizați sigla.

Folosiți imagini
Mintea noastră procesează imaginile mai repede decât personajele. Dacă este posibil, ați dori să includeți o imagine în sigla dvs. Cu toate acestea, trebuie să aveți grijă la selectarea imaginilor pentru a nu depăși numele companiei, cu excepția cazului în care sigla dvs. este doar o imagine.
Mai multe despre acest text sursăTextul sursă este necesar pentru informații suplimentare privind traducerea
Trimiteți feedback
Panouri laterale

Imaginea aleasă ar trebui să reprezinte serviciile, identitatea și USP-ul mărcii dvs. Ar fi înțelept dacă imaginea oferă o imagine clară a afacerii dvs. și nu îi lasă pe clienți să aibă interpretări secundare.

Păstrați-l orizontal
Utilizarea eficientă a spațiului contează în toate aspectele și nu doriți ca logo-ul dvs. să apară aglomerat. Menținerea lucrurilor pe orizontală are două avantaje principale;

Îl puteți plasa în stânga acolo unde este primul lucru pe care îl vede clientul
Se asigură că clienții pot vedea produsul fără a derula în jos, unde ar putea să se distragă
Țineți pasul cu moda
Înainte de a vă stabili orice idei, trebuie să efectuați cercetări amănunțite asupra tendințelor moderne în proiectarea logo-urilor. Amintiți-vă, sigla dvs. va fi o reprezentare atemporală a afacerii dvs.

În mod ideal, doriți ca oamenii să se conecteze instantaneu cu sigla dvs. și să elibereze memoria a ceea ce oferă compania dvs. Acest lucru creează o legătură emoțională cu clienții dvs., deoarece aceștia își asociază nevoile cu soluțiile dvs.

Notă finală
Un logo spune povestea afacerii tale. Acesta transmite etosul și identitatea mărcii dvs. și ideile din spatele produselor dvs.

Creativitatea nu este suficientă atunci când proiectați o siglă și ar trebui să luați în considerare alți factori pentru a vă asigura că sigla este etică și în conformitate cu tendințele moderne ale pieței.